چرا باید صفحه اول گوگل باشیم؟/دهکده الکترونیک

گوگل به‌صفحات‌زرد قرن‌بیست و یکم تبدیل شده‌است. برای هر کس که میخواهد درباره یک موضوع خاص تحقیق کند یا اطلاعات تماسیک شرکت خاص را بیابد، این بهترین گزینه است. هدف اکثر شرکت ها این است که چرا باید صفحه اول گوگل باشیم، برای کلمات کلیدی خاص خود در صدر صفحات نتایج موتور جستجو SERP قرار گیرند.

صفحات نتایج موتورهای جستجو SERP نتایجی هستند که گوگل پس از تایپ یک پرس و جو برمی گرداند. این نتایج می تواند مستقیماً به سؤال شما پاسخ دهد یا می تواند اطلاعات بیشتری را ارائه دهد که به شما در پاسخ به سؤال شما کمک می کند. اگر گوگل مستقیماً به سؤال شما پاسخ دهد، احتمالا افراد زیادی بوده اند که درخواست های مشابهی را ارائه کرده اند و همان نتیجه ای را انتخاب کرده اند که موتور جستجو ارائه کرده است.

چرا باید صفحه اول گوگل باشیم ، این بدان معناست که وقتی همان پرس و جو را انجام میدهید، همان پاسخی را دریافت خواهید کرد که دیگران قبلا روی آن کلیک کرده اند، زیرا گوگل آن را محبوب و پاسخگوی نیازهای جستجوگران می داند.

از سوی دیگر، اگر گوگل صرفاً اطلاعات کمی در مورد موضوع یا سؤال جستجوی شما به شما می دهد، به این معنی است که افراد زیادی سؤال مشابهی را انجام نداده اند. بنابراین، گوگل نتایجی را برمیگرداند که فکر میکند ممکن است مفید باشند، با این حال، به شما متکی است تا بداند آیا آنچه به شما میدهد مفید است یا خیر .

چرا باید صفحه اول گوگل باشیم؟/دهکده الکترونیک

در صفحه اول گوگل بودن چه فایده ای دارد؟

به عادت های جستجوی خود در گوگل فکر کنید. چند بار قبل از تصمیم گیری در مورد وب سایتی که فکر می کنید به سؤال شما پاسخ می دهد یا بهتر است جستجوی دیگری انجام دهید، از صفحه اول یا دوم SERP ها عبور می کنید؟
حقیقت این است که افراد زیادی وارد SERP ها نمی شوند. اگر آنها متخصص سئو هستند. که‌یک دوره عالی سئو راانجام داده‌اند تاآن‌ها را به‌جایی که هستند برسانند – ممکن است به صفحات پنج یا شش بروند. بااین‌حال، مصرف‌کننده‌های‌متوسط و تحت فشار، تحقیقات‌ گسترده‌ای برای‌یافتن آن‌چه به دنبال آن هستند انجام‌نمی‌دهند. این به این معنی است که برای اینکه در مقابل مخاطب هدف مورد نظر خود قرار بگیرید، باید تا حد امکان از SERP ها بالاتر بروید.
چرا باید صفحه اول گوگل باشیم، زیرا اگر شما در صدر SERP ها باشید – و در نتیجه برای مصرف کنندگان در اولویت قرار دارید – احتمال اینکه آنها از شما خرید کنند در مقایسه با شرکتی که نمی توانند به آن دسترسی پیدا کنند، بیشتر خواهد بود.

چرا باید صفحه اول گوگل باشیم؟

اولین چیزی که باید متوجه شد این است که گوگل تقریبا هر روز الگوریتم های گوگل را به روز می کند و تغییر می دهد. برخی از این موارد معروف هستند. مانندپاندا، که‌برای مجازات سایت‌هایی بامحتوای کم‌کیفیت و درعین حال به‌نفع سایت‌هایی بامحتوای جذاب و باکیفیت بالا طراحی شده است.

اما بیشتر آنها بدون هیاهو منتشر میشوند. یک به روزرسانی اصلی، به روزرسانى هایى است که در آن غول جستجو تغییرات گسترده و قابل توجهی در الگوریتم ها و سیستم های جستجوی جستجوی ما ایجاد میکند تا اطمینان حاصل شود که به طور کلی، ما مأموریت خود را برای ارائه محتوای مرتبط و معتبر به جستجوگران انجام میدهیم.

چرا باید صفحه اول گوگل باشیم؟/دهکده الکترونیک

رسیدن به صفحه اول گوگل چقدر زمان می برد؟

اینها تغییرات گسترده ای هستند که می توانند منجر به اثرات قابل توجهی شوند به عنوان مثال، کاهش یا افزایش در صفحات نتایج موتور جستجو. اگر سایت شما دچار افت شد، نترسید !
یک تغییر اصلی ممکن است بر رتبه بندى گوگل شما تأثیر بگذارد، اما همانطور که Google توصیه میکند، ما میخواهیم اطمینان حاصل کنیم که وبسایتها سعی در اصلاح موارد اشتباه ندارند. علاوه بر این، ممکن است اصلا چیزی برای اصلاح وجود نداشته باشد.

گوگل از قیاس فهرستی از ۱۰۰ فیلم برتر در سال ۲۰۱۵ استفاده می کند. اگر لیست را در سال ۲۰۱۹ به روز می کردید، طبیعتاً فیلم های جدید و عالی اضافه می شد. شاید آنها سزاوار جایگاه بالاتری در لیست باشند .این فهرست تغییر میکند، و فیلمهایی که قبلا در فهرست بالاتر بوده اند، بد نیستند.

به سادگی فیلمهای شایسته تری پیش روی آنها هستند. بنابراین، به عبارت دیگر، چرا باید صفحه اول گوگل باشیم، شاید برخی از صفحات وب سایت جدیدتر وجود داشته باشند که شایسته رتبه بالا در نتایج موتور جستجو باشند. پیام در اینجا حفظ آرامش است. اگر قوانین وبمستر را زیر پا نگذاشته اید، جای نگرانی نیست. شما می خواهید جایی در صفحه اول گوگل داشته باشید! چگونه این کار را در سال ۲۰۲۳ انجام می دهید؟

چگونه باید به صفحه اول گوگل برسیم؟

سه راه وجود دارد که می توانید شرکت خود را در رتبه بندی بالا در SERP ها قرار دهید:
سئو و بهینه سازی برای موتور های جستجو سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو در مورد ورود به ذهن مخاطبان هدف شما است. این در مورد پیش بینی عبارات جستجویی است که آنها برای جستجوی محصولات و یا خدمات شما استفاده خواهند کرد .
هنگامی که این لیست را تهیه کردید، باید این کلمات کلیدی را به صورت استراتژیک در کپی وب سایت خود وارد کنید تا گوگل متوجه شود که وب سایت شما برای عبارات جستجوی خاص رتبه بالایى دارد و – در نتیجه – آنها وب سایت شما را در رتبه بالایى قرار می دهند.

چرا باید صفحه اول گوگل باشیم؟/دهکده الکترونیک

استفاده از تبلیغات گوگل و کلیکی

سئو ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا به درستی انجام شود. با این حال، اگر میخواهید یک وبسایت جدید را در رتبه های بالاتر قرار دهید. یا به یک وبسایت قدیمی کمی جذابیت بدهید – باید در کمپین PPC Google شرکت کنید. در بین تمام رشته های بازاریابی دیجیتال، این قویترین رشته است، زیرا – اگر درست انجام
شود . این قدرت را دارد که شما را در صدر SERP های گوگل قرار دهد و ترافیک عظیمی را به وب سایت شما هدایت کند. تبلیغات PPC می تواند به شما در پر کردن شکاف ها کمک کند. در حالی که استراتژی سئوی شما در حال پیشرفت است و شروع به جذب می کند .

استفاده از تکنیک های بازاریابی محتوایی

اگر وبسایت و کمپین بازاریابی دیجیتال خود را با بودجه محدود انجام میدهید. و حتی اگر اینطور نیست، بازاریابی محتوا به مراتب مقرون به صرفه ترین و کارآمدترین راه برای بالا بردن وبسایت شما از SERP است. این به این دلیل است که اگر محتوای عمیقی داشته باشید که به موضوع کلی کسب و کار شما مرتبط باشد. و حاوی کلمات کلیدی صحیح با تراکم صحیح باشد، نتایجی ماندگار و همیشه سبز خواهید داشت.
قرار گرفتن در صفحه اول SERP های گوگل دور از دسترس کسب و کارهای کوچکی نیست. که بودجه بازاریابی دیجیتال محدودی دارند. تنها کاری که آنها باید انجام دهند این است که مطمئن شوند بهترین اصول عملی را – که در بالا به اشتراک گذاشتیم – اعمال می کنند و موفقیت نیز به دنبال خواهد داشت .

مزایای بودن در صفحه اول گوگل چیست.

فراتر از این، مهم است که بازاریابی خود را دارای ارزش کنید. شما می توانید موفق ترین کمپین بازاریابی در تاریخ را داشته باشید و اگر هیچ کس نتواند آنچه را که به دنبال آن است در سایت شما بیابد، فرقی نمی کند.

محتوای شما باید جذاب و قابل تامل باشد. سایت شما باید روی همه مرورگرها، دستگاه ها و پلتفرم ها کار کند. مطمئن شوید که سازگار با موبایل است و به سرعت در سراسر صفحه بارگیریمی شود.
شما باید یک سایت به راحتی قابل پیمایش داشته باشید. اگر نمیتوانید این الزامات را برآورده کنید، قبل از اینکه وارد یک کمپین جدی برای رسیدن به صفحه اول Google شوید، ابتدا این موارد را اصلاح کنید.

 چرا باید صفحه اول گوگل باشیم؟/دهکده الکترونیک

 

نکته را متوجه شدید: چرا باید صفحه اول گوگل باشیم. رسیدن به صفحه اول گوگل بسیار مهم است. زیرا اکثر مردم هرگز روی صفحه دو کلیک نمی کنند. صفحه اول ۷۱ درصد از کلیک های ترافیک ارگانیک را دریافت می کند و این رقم تا ۹۲ درصد گزارش شده است.
نتیجه گیری نهایی: چرا باید به صفحه اول گوگل برسیم ؟
اگر در صفحات دو، سه، چهار دفن شده اید مهم نیست محصول، خدمات، وب سایت یا محتوای شما چقدر عالی است. مردم نمی توانند شما را پیدا کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *